Zipperallmys

Konsten att sitta i soffan i en zipperall, kolla på nittiotalsserien Kamelonten och äta Chocolate Chip Cookies är underbart bra! Speciellt när man är sjuk. Jag lyckas alltid bli sjuk när jag äntligen ska vara ledig. En lite talang jag har, eller så är det bara Murphy som spökar. Jävligt typiskt iaf. Fast lite skönt att bara hänga i soffan, trots att jag missar det fina vädret.

Angående Kamelonten, eller the Pretender som serien heter på engelska, så var jag och min mamma jättekära i huvudpersonen när vi följde serien när jag var liten. Men han är inte alls snygg längre. Typiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!